follow me

Followers

Saturday, January 12, 2013

semangat!!!

 dulu ade jugak rasa putus asa untuk meneruskan usaha ni sebab aku didatangi mimpi kiamat,time form 3.berat semakin hari semkain naik tanpa menghiraukan akibat yang mendatang dalm hati terdetik "kiamat dah nak dekat kot maybe kene banyakkan amalan" dan aku tak kisah pon aku banyak mana pon makan.

 ada jugak la usha macam pegi joging2 sikit tapi tak berkesan.pernah jugak cuba puasa selama 1 bulan tak makan nasi mahu pun touch sikit pun,tapi malangnye selera aku menjadi-jadi pulak selepas 1 minggu tak makan nasi.

 kalau test baju mesti takde,tak ape korang pon paham2 la kan.....seluar pon camtu jugak,kalau kat sekolah selalu je jadi bahan,macam lah orang yang ejek aku tu perfect sangat

 sekarang tengah diet lagi,cuba makan nestum je,pagi ngan petang,same2 kite doakan aku berjaya dalam mengurangkan beratnye.....amin!!

No comments:

Post a Comment