follow me

Followers

Friday, July 9, 2010

MS:peristiwa yg sama berlaku lagi

                                                                   gambar hiasan

pada hari khamis lebih kurang 1 jam lebih satu cerite yg aku dengar dari kawan aku ni dia cite pasal kat sekolah ade budak histeria la gi 15 org.mula2 kawan aku ni cite kat aku dia cite,fazah ni duk diam je kat belakang kelas pastu si ijat ni datang nak kacau si faezah walaupon si ijat ni kacau dia,dia duduk diam je ,sekali nadhira datang nadhira pegang tangan si faezah pastu si nadhira pulak histeria diikuti oleh amira akira dan kelas sebelah adina,dan kelas 2f,tingkatan 3,tingkatan 4,tingkatan5,dantingkatan 1.dalam sekolah tu suasana kecoh sangat ade yg nangis,ade yg truma,macam2 lagi.pastu setiap kelas mesti ade 4 org duduk kat penjuru bace yassin dan melaungkan azan.setelah tak berjaya juga mereka 15 org diangkat ke dalam surau dan dikelilingi bacaan yassin.dan ustaz zakaria menanya kepada budak2 yg kena histeria pastu ustaz kata"sapa nama kau?,sape tuan kau?,ko islam ke kafir?,ko datang dari mane?.pastu si faezah jawab dulu,"aku ariena,aku kafir,aku datang dari neraka jahanam".pastu pihak sekolah memanggil org2 alim untuk mengubati mereka dan meeka sihat akhirnye disini saje kawan saye cite kat saye sekian.

No comments:

Post a Comment